Alla inlägg den 9 december 2009

Av Annica Sterneling - 9 december 2009 06:41

Idag är det 14 dagar kvar till julafton...

  

Hur är det möjligt ?

Vart tar tiden vägen ?

Ja, jag vet inte men så är det i alla fall. Idag börjar jag jobba klockan 16.00 phu, bara det inte blir en dag som det var igår. Då funderade jag verkligen på vad detär för jobb jag har men det är väl bara att ta nya tag idag och hoppas på att det bara var en tillfällig dag.

Har tvättstugan nu på morgonen... nödvändigt ont ! Men det är ganska skönt att ha tvättstugan, då blir man av med tvätten på en och samma dag. Eftersom vi inte har torkskåp i lägenheten tar det ju ett par dagar innan tvätten torkar.


Igår fyllde min Zenta 7 år !

Grattis min lilla älskling... vi firade med att kalasa på rostbiff på kvällen framför tv:n. Det tyckte han var jättegott !!!

Ska ta honom en sväng på klippbordet idag, Svennis stog där i går kväll men får nog ställa honom där oxå en sväng till. Jag klipper dom inte maskin denna gången utan med sax. Det blir inte lika jämt så så man får pilla lite efteråt men det gör ju inte mej ett dugg... jag älskar att klippa och pilla. Det gör INTE hundarna ska jag lova...


Ha en bra onsdag... HERRÅ !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards