Alla inlägg den 22 december 2009

Av Annica Sterneling - 22 december 2009 20:26

Leif och jag har varit bröllopsvittne till Arne och Stinas vigsel. Allt var hemligt, det var bara vi som visste om att det skulle gå av stapeln just idag...

  

Det var jättefint !

  

Och vi är så stolta att just vi fick vara med.

Jossan och Tom, Stinas barn var oxå med... helt fantastiska ungdomar, artiga och trevliga.

  SnyggJossan...  

  

Här sitter bröllopsvittnerna och väntar på att få skriva under att allt gått rätt till och att paret svarat som dom ska. Allt gick på räls.

Efter vigseln blev det tårta på Tallholmsvägen...

  

Kolla tårtan, den har Arne gjort själv. Bottnarna var gjorda på chokladbotten, chokladcrispmousse och apelsinbotten. Sen var väggarna klädda med maräng och sen garnerar med grädde, silverkulor och hjärtan i lila och rosa. Och god var den ska jag lova !!!

  

Så skar dom var sin bit tillsammans och sen  matade varandra, precis som det ska gå till.

Kolla Stinas fina tiara...


Så ska jag visa min nya förälskelse... han heter Janne och är ett nakenmarsvin och jag är totalt förälskad...

  

Det känns som att klappa en varm persika när man tar på honom. Han är så söt !

Har bara hår på huvudet, asniktet och tassarna.

    

Han bor tillsammans med sin halvbror Linus som har hår men han är oxå väldigt charmig...

    

Jag lovar att en sån liten snygging ska jag oxå ha en dag, men nu har jag fullt upp med mina andra hjärtebarn, Zen, Svennis, Nasse och Liza. Mina absoluta stoltheter...


Nu ska jag stänga ner för idag, jag är så trött, har ju jobbat hela helgen och det här med bröllop tar musten ur en...


Tänk på att tomten kommer snart... Herrå !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards