Alla inlägg den 29 december 2009

Av Annica Sterneling - 29 december 2009 11:07

Lite lyx så där mitt i vardagen. Den känns kanon... sanningen å säga behövde jag det verkligen idag. Har kännt mej trött och hängig ett tag nu och när jag så dagen framför mej idag med ett pass från 7.30-18.00 är jag hemskt tacksam över att jag hade några semesterdagar kvar och att det fanns vikarie.

  


Jag har sålt min volvo... Ja, så är det ! Men det känns som jag gjorde helt rätt, vi klarar oss med en bil och det är dyrt med två bilar. Tillfället kom så lägligt, så jag slog till.

Så som lite "plåster på såret" ska jag åka och kolla på en ny micro idag med grillfunktion. Det är på Mediamarkt så vi får styra kosan mot Norrköping i eftremiddag.

I dag på morgonen har jag städat klädkammaren, tre sopsäckar städade jag bort men det finns fortfarande en och annan trasa att ta på sej.


Måste visa min nya mus jag köpte igår...

  

... en lite mus som går på ett usb-minne. Jag jämförde med osthyveln så ser man hur liten musen är. Tyvärr fannns den inte i rosa, den var slut men den gröna är oxå fin. Och funkar perfekt...


  

Man kan ju undra hur den kissen ser ut på andra sidan... ha, ha, ha...

Nu ska jag och hundarna ut och promenera en sväng. Ha en  bra tisdag. Herrå !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards