Direktlänk till inlägg 17 december 2009

Idag har vi varit lediga, både Leffan och jag...

Av Annica Sterneling - 17 december 2009 20:39

Sitter här framför tv:n och slänger ett öga på "Bonde söker fru"... har inte sett ett enda program innnan. Jag tycker inte om det programmet, jag blir generad när jag ser dom. Vara med i tv:n på det viset, jag fattar inte hur man kan utsätta sej på det viset. Aspinsamt, tycker jag... men det är ju tur att vi är olika.


Vi har julshoppat lite, Leffan bjöd mej på buffelunch på MIng Palace men det tror jag så här efteråt bara var ett smart drag. Orkade inte springa och handla så värst mycke när man är proppmätt på Kinamat...

Har pysslat lite hemma idag oxå...

Kokade lite mamma Birgittas kola, stekte

  

...julköttbullar, om ni inte ser att det är det.

Storstädade av toaletten, Leffan avslutade med att skura på knäna...

  

... han är så duktig min Leffan !

Lilla Nasse fick sin toalett oxå städad men han tog det lugnt på sin sovplats...

  

Åhh va jag sträcker på mej !

  

Men va vill du ???

  

Jag vill sova...  

Sluta nu att blixtra på mej...


Så vill  dom andra barnen oxå va me på bild...

      

Åhh, vad jag älskar dom allihop  ,hela min lilla familj.


I tisdags var jag och färgade och klippte mej. Jag gjorde en galen sak. Jag har ju haft samma hårfärg i hundra år nu så jag tröttnade och bestämmde mej att ändra en smula. Jag kunde inte färga riktigt som jag tänkt mej. Det ljusa var lite för ljust men det blev väldigt mycke mörkare än vad jag haft på många, många år. Jag är nöjd...

   

Så här blev det...


Den 2 februari ska jag tauera mej, igen...

   

... bilden är inte jättebra men det är en ganska ful råtta som jag döpt till Zeke. Han ska sitta på min vänstra skuldra... han symboliserar mej jättebra... ful på utsidan men vacker på insidan !!

Jag ska ha honom i färg oxå. Tänk vad man kan ändra sej, va ?

Jag som A L D  R I G skulle ha en tatuering i FÄRG... hmmm...


Nu ska jag kolla på Glee, larvig serie men jag har börjat kolla så jag kollar väl idag me... HERRÅ !



 
 
Primo

Primo

19 december 2009 19:03

Tjena Ankan. quack quack!! Jasså r´u tycker jag svär mycket?? Men coola grabbar som mig gör liksom det....men det är just därför matte inte gillar när jag bloggar;) haha!! Du jävligt snygg du blev ihåret, matte säger att hon är lite avis....Bonde söker fru? Näää borde vara Primo söker villig tik!! Jävlar vad alla skulle se på TV Då ;)
voff voff från grabben i porten bredvid!

http://minahundarochjag.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards