Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Annica Sterneling - 2 maj 2009 08:05

... ta dej i kragen och ryck upp dej !

Fan va ledsen   man kan bli ibland... besviken, sur, sårad... ont i hjärtat... förbannad... irriterad... men som allt annat går det ju oxå över så småningom. Men jag är för gammal för att ta emot skit, så pass mycket skin på näsan har jag i alla fall fått genom åren jag levt. Sen får man väl kalla mej för att jag är dominant eller va fan som helst. Skit i det nu...  


Idag skiner solen och vad ska denna dag bjuda på då ?

Ja vi ska köpa en "puff" till Zenta, hans gamla var förbrukad och han älskar ju sin puff, så klart att han ska ha en ny. Leffan och hans brossa är och grejar i pappa Unos lägenhet... det sista plocket. På fredag är begravningen, det kommer bli tungt...

Ikväll ska vi grilla lite tänkte vi och ta lite vin till det. Ser jag fram emot.

Ska ta vovvarna på en långpromenad i morgonsolen tänkte jag, det är skönt att komma ut på morgonen innnan alla andra kommer ut... men oj så tidigt var det visst inte så lite folk i skogen kommer vi säker att dyka på.

Jag har en skogstokig katt. Han ränner runt här som en galning, jagar sina korkar. Bädda sängen med honom i närheten är nästan omöjligt, han är som en iller och är överallt.


Nä... var rädda om varandra... tänk på att livet är kort. Tjao !

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards