Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Annica Sterneling - 25 maj 2009 21:02

... och det har varit en kanondag. Vädret har oxå varit till största belåtenhet.   Känner mej så glad !

På förmiddagen målade jag vårat altangolv på baksidan med lasyr, ska nog måla en gång till men det blir SÅÅÅÅÅÅ fint. Sen var vi och handlade på oss lite mer kompostgaller så vi har byggt upp en radda till för kissen skull. Så nu kan han gå mer fritt på framsidan, visst han kan fortfarande klättra över men det tar längre tid. Har rensat mellan plattorna på framsidan och målat om en stor kruka som jag har på fransidan.

I kväll innan vi nu hamnade i soffan framför en fars tog vi en skön promenad i solen med hundarna. Gick runt, pratade och kollade på folks trädgårdar. Så himla mysigt. Det är länge sen vi bara var tillsammans och strosade runt, pysslade med allt möjligt och inget. 


Är så trött på människor som utnyttjar... folk som är egoistiska... själviska... Ska säga att jag längtar efter semestern... ska verkligen ladda alla batterier jag kan och fundera på framtiden.


Nu ska jag kolla färdigt farsen på 4:an... den har sina poänger...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards