Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Annica Sterneling - 14 maj 2009 22:47

... nu var det längesen jag var här... den här veckan har varit alldeles galen... fast både bra och dålig ochjag tänker bara berätta roliga saker.


I måndags for Carina och jag hem till pappa i Eksjö, det är så skönt att ha med sej Carina och hon är så gullig mot min pappa. Han tycker jätemycket om henne, och det kan man ju fatta.

Vi åkte för att träffa alla men huvudsakern var att jag skulle kolla genom en lunta papper som pappa hade fått. Och det är fixat nu.

Här kom moster på kaffebesök. Trevligt !

Så ser vi pappas nya kök/vardagsrum. Det är en ljus fin lägenhet han fick med mycket svängrum.

Carina och pejje i en vild diskussion. Jag tror att dom diskuterade trappbyggen...

 Leffan kom och hälade på han oxå efter att han jobbat färdigt, det var en trevlig överraskning. Pappa och Kalle har ett samtal i bakgrunden. Så ser man oxå Pejjes nya bil. Han och Lasse har bytt bil så Lasse kör idag omkring i Pejjes volvo.

Så kom kusin kanin Anna-Carin med sina älsklingar Sessan och Gizmo, så det blev en riktig hundträff. Vi hade hämtat Pejjes Max när vi kom ner på förmiddagen så till slut var det 5 hundar på pappas baksida. Nice...

 

Zenta var precis förälskad i Sessan, han gjorde sej SÅÅÅÅ söt... men det hade han inget för. Men ganska häftigt att det funkar med 4 hanar och 1 tik. Och alla var lösa. Underbar syn men väldigt svårt att ta kort på.


Så ikväll har vi varit och pussat på vårat nya gudbarn

 EBBA... titta här så bedårande söt hon är. Jag är så stolt att Elin och Mats vill ha OSS som gudföräldrar...

Jag fick mata...

Leffan vågade knappt hålla först men jag tvingade honom. Det gick så bra !

Så stolta mamma Elin är med på ett hörn. Hon kommer bli en fin mamma...

Så den stolta fader Mats ocå. Dom visade kort och filmsnuttar från BB, det var kul att få se. Första kortet på Ebba när hon var 43 minuter tror jag. Ska kolla oom jag oxå kan få det kortet.

Man får ju inte glömma bort Maja... hon är oxå så söt.

Till slut dom superstolta gudföräldrarna. Hon var så jättefin lilla Ebba för att vara så pass nyfödd, dom brukar inte vara jättesöta då men det är verkligen hon.


I helgen blir det Kimstad... skulle hjälpt till på Fritt Följs hundutställning men det är en del av den tråkiga biten av veckan så det struntar vi i att diskutera, Men jag hoppas att det blir en fin dag för alla som är med i Vidingsjö på lördag.

Ska bara ta det lugnt, umgås med vänner som jag tycker om, äta god mat, trubadura med lennart som oxå kommer och på lördag förmiddag ska vi på loppisrunda... det är min, Carinas och Lennarts stora intresse...


Ha en skön helg... Puss i rumpan...   


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards