Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Annica Sterneling - 1 juni 2009 19:29

... och jag bara sover, det är inte många timmar jag varit vaken idag  ... men det är bra så går det över fortare hoppas jag. Jag har feber, ont i kroppen och huvudet.


Jag var med Tessan på promenad härom morgonen, hon tog en jättefin bilder på våra juveler... jag snodde den oxå.


Jag är så fruktansvärt U P P R Ö R D !!!!

Det handlar om mordet på tvåbarnsmamman som hände härom dagen i Lambohov. Som jag läst och fattat hela historian så var det en impulsinsident och han mördade kvinnan för att inte ta självmord !

Det hade väl varit mycket bättre om han tagit sitt eget liv och inte någon annans... skonat samhället från ännu en idiot. Nu får han leva vidare och kvinnans familj leva i sorg. Små barn blir uten mamma.

Jag blir så förbannad!!

Jag är  I N T E rassist men tyvärr får man ju ännu en gång säga att det var en utlänning som orsakde denna tragedi.... det är ju för fan inte klokt. Vart är det svenska samhället på väg ?


Nu till något trevligare...

Miin kusins flicka Sandra dansade studentbal i lördags... jag har taggat ett par bilder, tyvärr var dom lite små men man ser lite i alla fall. Nästa fredag tar hon studenten... då ska vi vara med.

Jag är så himla stolt att vara släkt med denna prinsessa...


Nu ska jag snart kolla på sista Färgan 2... underbart att det finns tv när man inte mår hundra. Ha en fortsatt bra måndag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards