Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Annica Sterneling - 9 juni 2009 20:07

... att om man sätter i rätt sladd behöver man inte bli så frustrerad...

Skulle platta håret idag, innan det så hade jag fönat håret... sladdarna låg ihop men det tänkte jag inte på och satte i EN sladd bara. Så funkade inte platttången, den är inte alls gammal. Men till saken hör att jag tappat platttången ett par gånger i golvet. Har ju lite problem med mina händer och tappar det mesta nu för tiden. Det slutade i alla fall med att jag bankade platttången i tvättmaskinen... DÅ UPPTÄCKER jag att det är fel sladd i !

Snopet... men som tur var funkade min tång ändå.  


Har varit hundvakt åt Acke idag, efter att Leffan slutade jobbet mötte jag och alla tre hundarna upp honom och vi styrde kosan mot Mjölby. Leffan skulle ha en ny skjorta till fredag när vi ska på studentkalas i Vetlanda. När skjortan var inhandlade tog hundarna och jag en promenad medans Leffan körde runt bilen för en promenad i parken vid vattnet. Vi tog hissen ner OCH HAMNADE  MITT I KÖPCENTRET !!  Där stog en utländs kvinna u huckle med en massa barn och barnvagn och stirrade förskräck på mej och 3 hundar. Jag gav henne ingen chans att svara när jag fråga om hon vågade åka med utan tryckte oss till nästa våning = bottenplan av köpcentrat !!

Utgången var en halvtrappa upp och det fanns bara RULLTRAPPA dit. Det var bara att ta Acke under ena armen och Svennis under andra. Zenta fick lov att åka rulltrappa. Det gick bra men han vände sej åt fel håll i trappan !! men det gick bra det med.

Vi hade en underbar promenad med massa folk och hundar och kaffe med glass. Och solen ...


I morron ska jag på samtal med chefen... det ska bli spännande...

Nu ska jag glo på tv:n.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards