Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Annica Sterneling - 25 juni 2009 21:53

... skrev blogg i går kväll men det bara häktade sej... jag blir galen men som sagt nu gör jag ett nytt försök.


Fattar inte jag är så himla morgontrött, vi hade bestämmt igår att vi skulle komma iväg till Eksjö i skaplig tid men vi kom inte iväg förrän runt lunch, var framme runt lunch. Men det gjorde ju inget för vi har ju semester.

Väl framme och hämtat nyckeln till lägenheten åkte vi dit och packade upp och installerade oss. Sen en sväng till stan och handlade lite. Pejje och Max kom en sväng och drack en kopp kafffe. Oxå åt vi ÄKTA SMÅLÄNSKA JORDGUBBAR !!! Från Orrberga. Mmmmmm...

Idag började vi med en frukostbuffedate tillsammans med Pejje och hans jobbar kompiar. Den restaurangen ligger typ runt hörnet från det vi bor och kostade bara 30 kronor. Asabilligt...

 Idag har jag tatuerat mej... i Vetlanda. Jag är inte klok !! Men det vet nog alla vid det här laget :-)

Det blev en väldigt orginell grej som många har men jag har velat detta sen jag såg texten för första gången. Jag har en liten kinesiskt tecken på högerarmen och över det har jag nu tauerat in Carpe Diem. Jag har bränt mej där en gång på en skorsten så jag har ett fult ärr där som jag nu tror är ganska täckt av denna tatuering. Jag hade med ett typsnitt som jag hittat på nätet med texten men han hade gjort ett eget förslag till mej so jag köpte med hull och hår... den gamla tatueringen ser lite "torr" ut nu men det blir nog bättre när den nya har lagt sej.

Jag är i alla fall himla nöjd !


Imorron ska vi mot Jönköping, ska kolla på delar till min Volvo, Pejje är nämnligen så snäll och fixar lite med den nu när vi är här på semster. Sen kommer pappa och Pejje på lite middag på kvällen. Ska försöka lura hit moster oxå...

På lördag ska vi till moster på middag på eftermiddagen, på förmidaggen ska vi mekka bil. Ska försöka klämma in att träffa Anita med, grilla med Pejje på söndagkväll, hälsa på Sandra och Markus och kissarna. Skulle vara kul att säga hej till Britt-Marie... vi ska åka hem på måndag :-(

Tiden går så snabbt när man har roligt. Bada och sola får vi göra en annan gånga.


Nu ska jag gå en promenad med hundarna, ta en dusch och sen krypa ner bland alla mina pojkar. Go natt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards