Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Annica Sterneling - 4 januari 2010 21:36

Har läst flera gånger om scrapbooking men inte riktigt fatta vad det handlar om. Så gick jag med i en klubb som heter Creative Club... så fick jag hem ett paket med just scrapbooking. Åhhh shit, va kul det va...

Jag gjort en bok som jag ska skriva tänkvärd ord i. Tycker ju om tankemeningar och kloka ord så det ska jag fylla min egen gjorda bok med... Här några bilder på den...

  

Framsidan... det är bara fantasin som kan sätta stopp, det är bara att vara kreativ.

    

Har en bok som ingen annan har en likadan, det är säkert i alla fall.

  

Så sista sidan, ja, eller baksidan då!

Tänkte först göra ett fotoalbum men det här passar mej bättre och som sagt kul har jag haft under tiden.

Var på Bokia idag och kollade och det fanns hur mycket material som helst, blev helt lyrisk. Så om du gillar att pyssla kan jag varmt rekomendera detta pyssel.


Så var det nytt år då !!! Man fattar ju inte vart tiden tar vägen. Jag jobbade nyårsafton men Stina och jag hade den trevlig nyårsafton ihop med Jens...

  

Lite fin i håret skulle vi ju vara på aftonen, Stina hade en tiara men jag hade bara ett diadem med lite glitter i, men det funkade det oxå.


Måste få visa, vi handlade oss en ny micro med grill funktion... hittade den på Meida Market, fin och röd...

  

Så slutade brödrosten att funka som den skulle så det blev en ny sån oxå...

  

... självklart var jag ju tvungen att ha även den i rött, så dom  matchade varandra.

Har nu prövat båda och dom funkade kanon båda två.


Imorron är jag ledig, sen jobbar jag en dagtur på onsdag sen drar jag till Kimstad till söndag. Jag ska vara hundvakt åt Rozzo, Buddha och Stina. Micke, Carina och lilla Iris ska åka till Norge och leverera den sista valpen. Jag ska bara ha egentid och umgås med alla hundarna, jag ska givetvis ha med mina älsklingar oxå.


Känner mej lite hängig, har lite feber och en skitjobbig näsa, en massa torra gula busar som aldrig tar slut... mindre trevligt ska jag lova. Nu ska jag sjunka ner i soffan. Herrå !


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards