Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Annica Sterneling - 26 januari 2010 21:31

Det är tre år sen idag som våran älskade Ellen somnade in.

  

Min vackra Ellen... hon kommer alltid att finnas i mitt hjärta och alla som fick chansen att lära känna henne fattar precis vad jag menar.

  

Vi har haft ett ljus tänt för henne hela dagen idag.


Ví har haft en supertrevlig kväll, Nagina och Maria har varit på besök. Nagina är Leffans brorsdotter och Maria är Naginas flickvän. Vi käkade potaisgratöng, kassler, champinjonsås med ananas och ost, en sallad till det.

Nagina och Maria hade med sej S E M L O R från Lasses Livs, dom godaste semlorna i stan, till kaffet. Vi har aldrig träffat Maria innan så vi var lite nervösa men det var inget att vara nervös för. Hon var jättetrevlig och lätt att prata med.


Nu har jag en LÅNG arbetsperiod framför mej, nästa gång jag har en ledig dag är nästa tisdag... men, jag är SÅ tacksam att jag HAR ett jobb.

Nästa tisdag ska jag tatuera mej, igen. På vänster arm blir det denna gången, eller rättare sagt på axeln. Aj, aj, aj, aj vad det kommer att göra ont men jag VILL detta så jag ska stå ut. Men jag har redan lite ångest.


Är fortfarande inte helt kry, har fortfarande täppta bihpålor, ikväll har jag en dundrande huvudvärk men ska snart slänga mej i bingen och hoppas på att det lättat till imorron bitti.


Go natt o Herrå !

  


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards