Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Annica Sterneling - 3 maj 2010 19:17

   Usch idag är jag sååå tråkig. Har haft en pissdag på jobbet. Ibland är folk så trångsynta tycker jag. Men så är det ju bara MIN åsikt och DEN tänker jag fortsätta att ha...

Ska istället fortsätta att berätta om min braiga helg, kanske jag kan bli på lite bättre humör...

  

Vi tog med kaffet från frukosten upp på hotellrummet, husse hade med ett winerbröd oxå och det var båda hundarna spekulanter på fast att dom oxå fick hotellfrukost. Jag smugglade med, skinka, kalkon, ost, bacon, prinskorv och var sitt kokt äg till hundarna. Sover man på hotell ska man väl ha del av den goda frukosten. Eller hur ? !

Vi la oss en stund med våra stinna frukostmagar, somnade som fyra små grisar, gick upp halv elva, duschade, packade och gav oss sen iväg HEM till Eksjö.

Åkte till pappa dit lasse, Catta, Robin och hans fliclvän oxå kom. Kul för det var första gången jag träffade Cattas barn om så bara en av dom. Hon har en Cornelia oxå men hon var i Jönköping på A6.

     

Visst är dom fina ihop ? !

Catta är alltid så glad och gullig...

  

Här ett bildbevis på mitt syskonbarn... Halva tiden har gått nu...

Jag är en stolt faster !!!!

  

Här är deras fina Monia. Hon är precis lika lugn som hon ser ut.

  

Det här är Robin med flickvän (pinsamt, men jag har glömt vad hon heter).

  

Mannen i mitt liv...

  

En stolt blivande farfar...

Lasse kramade pappa och hans hår föll ner över pappa, men...     

... jag tror pappa ska hålla sej med kort hår. Men som Lasse sa man ser ju att det är far och son.

Så på älsklingen och mej... jag tycker ju inte om att vara med på kort men det är roligt att några kort på oss tilsammans. En fin avslutning på en kanonunderbar helg...     

Tittut över kanten...


Nu ska vi åka och lämna Svennis i Brathtown hos Stina och Arne. Han ska sova hos dom inatt och följa med dom till Vikingstad imorron. Blir så glad och stolt att dom vill låna min guldklimp. Zenta och jag ska ha egentid, vi ska åka till skogen. Har köpt köttbullar idag så vi ska lägga spår och bara vara tilsamman vi två. Det ska bli trevligt...


Herrå !


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards