Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Annica Sterneling - 13 maj 2010 11:21

Men det har inte hänt så speciellt mycket i mitt liv att skriva om. Och jag har helt enkelt inte haft lust att skriva heller...

Snodde ett par bilder från Tessans blogg, jag jobbade heldag i tisdags så Tessan var jättegullig och tog in mina "troll" till sej på dan så dom slapp sitta ensamma.

Hon hade tagit bilder och nu snodde jag dom och visar dom för er...

    

Hon är en så duktig fotograf.


Är lite trött idag... på alla plan. Trött i huvet, trött i kroppen och trött på människor... Orkar inte gå in på detaljer idag... Men allt skulle vara så mycket enklare om folk brydde sej mer om sej själva än andra, inte var så fruktansvärt egoistiska och bara tänkte på sej själva.

Gnäll, gnäll, gnäll... ja, ja vet... ska försöka vara mer positiv nästa gång jag skriver.


Saknar mina syskon och pappa... jag längtar hem... men det blir svårt att övertala Leffan att flytta med mej hem till Småland... tror jag i alla fall...


Herrå !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards