Alla inlägg den 7 juni 2007

Av Annica Sterneling - 7 juni 2007 22:47

Alla som känner mig vet att jag inte är en badkruka, jag älskar vatten. Så idag har jag tagit första utedoppet och det var så SKÖNT, det snuskiga var botten. Har blivit så larvig med botten, förr struntade man väl i sånt...

Men jag kan verkligen rekomendera ALLA...släng er i skön för nu kan man bada igen !!

Jobbar med F idag tills imorron bitti, har varit ett kanonbra pass.

I morron ska vi försöka komma iväg och sätta i mörka rutor på bilen för annars dör stackars Zenta där bak, det blir så varmt trots att man har AC. Ska åka till Solaplexus eller vad det nu heter, men dom var lite hemliga, ville inte lämna ut vägbeskrivning förräns vi typ var på väg. Dom har vanligtvis postorder visst, och på stället en hund som verkligen var vakthund, om han inte hann ta in honom skulle han klippa mig i arselet. Han uttryckte sig så, och det kan jag vara utan.

Har väl inte så mycket mer att förtälja för idag...sola försiktigt och gå opch bada !


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards