Alla inlägg den 26 juni 2007

Av Annica Sterneling - 26 juni 2007 19:10

...fast jag tycker att det är ganska mysigt idag. Vi har kollat lite dvd-film och käkat jordgubbar så då är det perfekt med lite mulet och regn.

Var och solade en sväng i kärringgrillen som Micke så vackert kallar det på förmiddagen. Köpte en salva där som ska fördjupa den gyllenbruna färgen...hmm, jag fick en allergisk reaktion. Det började svida och klia på armar och ben sen svullnade dom upp och det blev små knottror. Smålänning som jag är låg jag kvar tiden ut för man vill ju inte förlora pengarna, men åkte direkt hem och duscha i kallt vatten. Svullnade höll i sig ett par timmar men det andra gick över efter duschen. Ska aldrig mer köpa den där salvan, dyr är den oxå...

Petra kom igår, hon hade med sig smörgåstårta och bullar, snacka om att man blir servad både här och där. Jag har sökt jobbet jag prata om igår också så snälla alla, håll tummarna, jag behöver ju verkligen det här jobbet till hösten. Jag får reda på den här veckan om jag får det eller inte. Så på fredag får jag antingen fira eller dricka gravöl.

Här är ett annat par som absolut inte dricker gravöl, det är Nicke och Leffan som startar upp inför en personalfest. Söta grabbar va...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards