Alla inlägg den 1 september 2007

Av Annica Sterneling - 1 september 2007 18:59

Vilken kanondag jag har haft idag. Först började jag jobba på mitt nygamla jobb på Grengatan 98 och det var så kul. Jag har saknat ungarna, arbetskamrater, arbetstiderna, gemenskapen. Kände mig så glad när Leffan hämtade mig klockan två efter jobbet för att åka iväg för att handla. Tråkigt var att han kände sig inte piggelin, det visade sig senare att han hade 39 graders feber stackarn, så nu ligger han nerbäddad i soffan och dricker alvedon och blåbärssoppa.

När vi kom hem från handlingen puttrade Micke in på Suzzi !!!

Fattar ni hur glad jag blev.......

Vi åkte över Brokind och tillbaka, svängde in en snabbis på Bjärka/Säby för att ta en fika men det var stängt, såg ett helt bröllopsakipage. Alla dessa underbara hus som ligger längst med vattnet, vi tog en liten pause på en båtbrygga och beundrarde båtar (eller mest Micke för jag är inte så inponerad av fiske och båtar, men det är intressant att lyssan på honom för han har mycket kul att berätta). Perfekt väder att hoja i idag, varken för varm eller kallt men jag är tacksam att jag sitter bakom Micke för han böjde sig åt sidan för en sekund och då kan man kalla det för vind. Ska nog inte ha eget körkort utan i fortsättningen "fjäska" för Micke och vara hans koalbjörn och hänga bak på ryggen.

Ikväll har jag varit med hundarna på en skogsrunda, sen lekte vi lite på en agilyti ( om det nu stavas så ? ) bana. LillSvennis var hur duktig som helst, jag trodde han skulle vara rädd för alla hinder. Zenta är som vanligt duktig och har matte godis kan jag göra nästan vad som helst.

Nu precis har jag tagit mig ett varmt skönt bad med levande ljus och ett glas vin, känner mig alldeles varm. Ska sjunka ner i fotöljen med en film om en stund och en KÖTTBULLEMACKA.

Ha en fortsatt bra llördagskväll ! 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards