Alla inlägg den 6 september 2007

Av Annica Sterneling - 6 september 2007 10:02

Oj vad vi saknar henne, ja Svennis mest förstås men jag också.

Dom kom och hämtade henne sent igår kväll, fem gånger hann dom med att ha "kärlek", så man kan väl säga att Svennis gör själ för namnet i alla fall.

Fick så mycket fina saker av Johanna. På min länksida har jag nu satt in hennes sida om tittägg. Hon är jätteduktig och jag fick SJU ägg igår som hon sa att jag skulle ge bort. Nej du ! Dom ska jag behålla. Fick handgjorda vykort och massa olika tårtdekorationer oxå, satt bara här igår kväll och beundrade allt. Det är verkligen ett hantverk hon gör.

Mina vovvar är totlat slut idag, det har varit stressiga dagar för dom båda, hoppas det bara blir vappisar nu. Svennis fick betalt för "jobbet", det var något jag inte ens hade tänkt tanken men Johanna var envis, det var hennes policy, jag hade inget att säga till om. Så Svennis ska gå och handla sig något fint, det är ju hans ärligt förtjänta pengar.

Nu ska jag gå på personalmöte, jag är SÅÅÅ glad att vara tillbaka på Grengatan, känns kanon.

Imorron drar vi till Ullared, Carina, Maria, Jolin coh jag. DET ska bli kul !

Ikväll ska vi äntligen HEM till Kimstad, längtar hem...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards