Alla inlägg den 17 september 2007

Av Annica Sterneling - 17 september 2007 09:06

... har jobbat hela helgen plus att jag jobbat jouren inatt och sovit då dåligt men så är det ibland...och det går ju över med lite sömn.

Vi har lånat Maja en stund idag, min jobbarkompis Elins dalmatinervalp på 16 eller 18 veckor. Hom var med en stund på jobbet idag och tyckte att det var roligare för henne att följa med hem till mina busar.

Zenta hittade en tom leverpastejburk...snacka om att ta hand om sina gäster, men å andra sidan är Maja lite avvaktande så han är ju hemskt snäll som inte "flyger" på henne utan väntar tills hon vill leka.

Just nu har hon skitkul med alla deras nallar.

Min vackra lilla Svennis !!

Det fanns en liten Primo som GÄRNA hade varit med och leka, men hans mamma är så morgontrött (och tråkig) på morgonen, så bus får vänta tills hon fått upp ögonen lite mera. Vet hur det är, jag är precis likadan...

Nä, nu ska jag ha en kopp kaffe så kanske huvudvärken släpper. Måste bara få säga, jag är så GLAD att jag är tillbaka på  Grengatan, hoppas jag bara får vara kvar efter oktober. Håll tummarna snälla ALLA...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards