Direktlänk till inlägg 21 januari 2008

Hmmmm...

Av Annica Sterneling - 21 januari 2008 08:03

...så var det måndag, ny vecka med nya äventyr. Fast jag hoppar gärna över det där med äventyr...önskar mej en stillsam och avkopplande vecka. Fattar inte...jag är så trött hela tiden, känns som jag skulle kunna sova hela tiden.

Nu har jag i alla fall jobbat klart för den här helgen men det har varit en bra jobbhelg med många glada skratt. Sitter just nu och väntar på att en kille ska komma och fixa kylskåpslampan åt oss och sen...ja va ska jag göra ?? Har inga speciella planer för dagen mer än att vi ska röja badrummet för imorron kommer dom ju och börjar med att bryta upp golvet. Det blir ett jäkla liv har jag fattat. Så kommer dom tidigt oxå...min lediga dag och sovmorron. Där rök den...

Har lite tankar, frågor, funderingar som jag "slåss" med. Ibland måste man bara få gå och "slåss" ett tag för att komma till det bästa svaret. Så är jag en "funderare" oxå...

Måste bara få berätta, pratade med Johanna om Svennisbarnen, dom har nya hem alla tre sen strax efter nyår och dom mår bra. Sixten går på samma kurs som Johanna och, inte Freja utan "vad hon nu heter", den andra vovven, så dom träffas varje vecka. Hoppas man snart kan få lite kort på dom. Framför allt på Uno eller Luckey som han numera heter.

 
 
Ingen bild

Tessan med voffsar

22 januari 2008 23:28

Du kan ju alltid komma och "fråga" mig;) om inte annat få en kopp Java
Kramis!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards