Direktlänk till inlägg 11 januari 2009

Mjauu...

Av Annica Sterneling - 11 januari 2009 15:19

...eller ni människor fattar väl bättre om jag säger HAllO ELLER !

Ja det är jag, Nasse som hittat datorn. Har försökt massa gånger att få skriva men matte bara lyfter bort mej när jag väl hittat tangentbordet. Men nu är hon sjuk... IGEN !! så jag passar på. Fast det är ganska synd om henne för hon har varit dålig mycket nu. Det började i fredags när hon skulle köra ner grannen till tågstationen. Hon gnällde att hon kände sej så trött men springa en sväng på stan orkade hon minsann med. Hade väl varit bättre om hon varit hemma med oss istället ?

Inatt har hon haft 39 graders feber, snacka om att hon va het, du. Men jag gillar ju värme så det va gott att ligga nära henne. Husses hosta har hon oxå donerat, det kunde ju kvittat. Skuttar som en bäng i sängen.

Igår skulle dom gått ut och ätit med Elin och Mats, dom har jag aldrig träffat men dom pratar ofta om dom. Men ha ha ha, det orkade hon inte. Hon låg där i soffan och kollade på den här typen...

... hon fick något konstigt i blicken så fort dom visade honom på tv:n. Och ni tv:n...vad är det för något konstigt ?? Jag har försökt ta på dom som är där men den känns jättekonstigt... men ja, den där glasskivan verkar ju underhållande.

Idag skulle matte och husse åka till Petra och hämta mej en klätterleksak... men kom dom iväg eller? Naej! Ja, ja... jag får väl den en annan dag, ser ju på henne att hon inte orkar men jag har fått gå ut idag. Skulle ju vilja upptäcka det som är utanför den hemliga dörren själv men så fort jag försöker pressa mej förbi får jag en fot i ansiktet eller blir bortburen. Man skulle varit en tiger, ni! Men på med den där konstiga röda saken som sitter runt halsen och bröstet, känns dökonstigt... massa männikopåhitt. Hon säger att jag måste ha den. Inte får man gå i den takt man vill heller för polarna var med och dom har ju så förbannat bråttom. Matte bar mej och ska jag vara ärlig så vad det ganska skönt för det är en konstig värld, det kom en stor konstig plåtsak med däck på... som morra åt mej. Va, sjuttan hade jag gjort honom? Tur att jag satt innanför mattes jacka, men jag gick lite i kallt gräs och det va så HÄFTIGT.

Nu har hon vaknat, bäst att jag sätter tass för den gången men jag kommer tillbaka för det här va kul. Kurr. kurr, kurr...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards