Direktlänk till inlägg 7 maj 2009

Jag är så jäkla förbannad och upprörd...

Av Annica Sterneling - 7 maj 2009 06:46

Kollade på "Hitta Hem" igår. Dom tog upp ett fall om en valp typ större modell, vet inte vad det för ras. Ägaren hade låtit henne bo i bilen för hon var så jobbig att ha inomhus... fattar ni ??

Följden blev att hennes bakben växte ut krokigt. Dom på Djurstallet bedömde och beslutade att avliva henne, eftersom hon var en större ras skulle hon bli så tung och det skulle belasta bakbenen och hon skulle bara ha ont. Dom kunde operera, kapa av benen och sätta tillbaka dom rakt men det var nog ett klokt beslut att låta henne somna in.

Men jag blir så jävla förbanna.... vilken JÄVLA IDIOTMÄNNISKA !!! Skulle jag träffa på honom skulle det bli en sån pungspark så han fick fyra mandlar istället för två...

Jag blir så upprörd !

Här kan en annan gå och ha dåligt samvete för att djuren varit dåligt aktiverade en dag... Och vad är det i jämförelse med detta ?


Grattis Stina och Arne  dom har förlovat sej i går !


Idag ska vi åka och öppna Elsas Hage, ett kul uppdrag. Sen ska jag eventuellt klippa hund, få se vad lusten säger fram på dan men visionen  finns i alla fall. Sen är det jobb klockan fyra, det är egentligen meningen att jag skulle jobba jouren men vi har Unos begravning imorron så jag tog ledigt från jouren. Det blir en tung dag imorron men samtidigt ett avslut.


Igår när ajg kom ut i köket för att käka frukost fick jag se ett par ögon i brödskrinet... Ja vem kan det varit ?? Jo lilla Nasse...

Hann inte med att ta kort när han låg i givetvis.

Min coola kisse...


Ni får ha en bra torsdag...

 
 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

10 maj 2009 00:07

hi hi jo du humör det har jag!! ;) Ser att du oxå blivit förbannad men på ett annat avsnitt av hitta hem en det jag skrev om häromdagen! Visst vill man bara slå ihjäl dessa förbannade idioter som skaffar djur!
Nu har han i soffan hjälpt mig och jag ska sätta ut lite bilder....på bla er:)
Kramis!

http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards