Direktlänk till inlägg 30 maj 2009

Jag har sån ångest...

Av Annica Sterneling - 30 maj 2009 13:49

... blir så trött på mej själv ... men nu är det som det är och jag känner att jag gjort rätt i alla fall. Så står vi oxå för att vi tog oss vatten över huvudet. Kunde skyllt på massa annat men ärlighet är bäst.

Jag pratar om Tilda...

Är bara rädd för att Tilda mått dåligt av den här resan men jag hoppas inte det. Hon har ätit, druckit, gnagat på ben, lekt och rastat sej ordentligt. Det var absolut inte Tilda som var ett bekymmer.... absolut INTE. Hon var helgo mot mina andra djur, snäll, lydig, glad och cool. Det är bara att erkänna att jag tog på mej för mycket och lite till.

Jag är övertygad om att hon får ett bra hem någon annan stans... men det gör ont idag på mej fast det är ju bara egoistiskt... jag vet.

Det som känns underbart att Tildas matte och husse är männskliga och urgulliga, lätta att diskutera med. Dom hade full förståelse vad vi känner och menar. Dom vill ha fortsatt kontakt med oss i fortsättningen. Det känns kanon.Tur att det finns vettiga människor...


Måste bara visa min kisse... han hittar man i alla olika ställningar och vrår...

Han älskar att trampa runt på den här mjuka tigern, så snuttar han lite på den oxå sen lägger han sej ner och sover på den.

Den här ställningen var JÄTTESTOR till Nasse när vi köpte den... nu hänger benen åt alla håll men han älskar sina ställningar. Både den han fick av Petra och den vi köpte.


Har varit och klippt och färgat håret idag. Det är så skönt... men jag fick en jävulsk huvudvärk nu när jag kom hem. Men jag har grunnat massor på det här med Tilda, sovit dåligt inatt och druckit dåligt med vätska. Ska sätta på lite kaffe... och masa mej ut i solgasset. ikväll ska vi grilla och dricka ett eller två glas rött.

Trevlig lördag...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards