Direktlänk till inlägg 16 januari 2010

Idag har jag i alla fall varit utanför dörren...

Av Annica Sterneling - 16 januari 2010 16:55

Har kännt mej halvkrasslig flera veckor nu men i onsdags på jobbet var jag precis urlakad. Gick hem och la mej och idag är det väl något bättre, har varit med till centrum och hyrt film. Det måste vara åldern som gör att man blir så totalt uslagen när man blir sjuk, förr kunde man vara igång fast man var halvkrasslig men inte idag. Hoppas det håller på att vända nu...

Igår när Leffan kom hem hade han köpt var sin bakelse och dom här fina krya-på-dej blommorna...

    

Han är så gullig...


Jag var ju och klippte mej och färgade om håret här om veckan, det blev lite för rött i min smak, så här om dagen färgade jag om det igen...

  

men det blev fortfarande inte som jag tänkt mej... känner mej inte bekväm, det känns inte som jag när jag tittar i spegeln. Men min frissa har sagt att om jag kommer tillbaka och ska ha tillbaka samma ljusa som innan stänger hon salongen i tre månader !!!


Funderar mycket på hur bra vi har det här med tanke på alla i Tahiti. Våra problem i jämförelse är ju egentligen ingenting. Nu kan man inte jämföra på det viset men man ska nog tänka efter lite. Ta vara på det man har och glädjas över mer. Livet är så kort...


Nu ska jag gå och laga lite mat... för det är väl underligt att jag hat matlust fast att jag inte mår så bra. Inte ens då kan jag hålla mej ifrån att stoppa in under näsan. Ha en skön lördagkväll...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards