Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

Vart tog den här måndagen vägen ?

Av Annica Sterneling - 18 januari 2010 17:37

_Ibland bara rusar tiden förbi... visst hade en lugn, lång morgon men rätt som det var, var klockan halv tre men jag har haft en rolig dag idag. Har varit på IKANO och handlat till halva reapriset !!!!

Jag hade ju absolut inga kläder innan... men två tröjor, en bikini (det behövs ju verkligen nu, men för varje del betalade jag 25 kronor, som hittat !!!), två par trosor och en två delad mys/pyjamas fick jag för 375 kronor.

Sen var vi och skulle köpa lite badsand till Liza, det slitade med att hon fick ett nytt hem...

  

En jättebra bur där maten sitter lite högre upp så hon inte gräver igen den hela tiden. I den "rampen" sitter oxå vattnet och ett motionshjul. Plus att färgen på buren är helt outstanding !! Något som Liza verkligen har en åsikt om... hi, hi.

Nasse tycker alltid att det är så kul att vara med och städa Lizas bur, idag flyttade han in...

  

Han är precis galen min lilla kisse.

  

Han bäddade och la sej verkligen till rätta där i buren. Och jag ska lova att han var helt täckt med spån när han behagade gå ur buren. Tur man har dammsugare.

  

En hårt arbetande Liza !

  

Men det funkade helt ok att sitta på den här buren med tyckte Nasse.


Gud, vad jag Ä L S K A R mina djur !


Som jag berättat tidigare har jag tagit upp mitt handarbete igen. Visst jag får ont i mina händer men korta stunder är det värt att ha ont en stund. Det är så jäkla kul. Igår kväll avslutade jag ett av mina projekt och idag har jag monterat den. Se själva...

  

Jag måste säga att jag blev hemsk nöjd själv. Det är lite typ ett tittskåp för hatten, hinken, och redskapen sitter utanpå.

Nu är det bara att ta mej an ett av mina andra två projekt som ligger halvfärdiga i sykorgen...


Imorron är det dags för lite jobb igen, har varit hemma några dagar ju och varit sjuk men nu är ju på G igen... Herrå !



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards