Direktlänk till inlägg 23 maj 2010

Men hallå.... vart tar tiden väg

Av Annica Sterneling - 23 maj 2010 20:53

Hinner inte skriva blogg alls ofta längre. Inte så ofta som jag skulle vilja i alla fall... men idag skriver jag...

I dag har jag jobbat jour fram till klockna ett. Vi har varit på utflykt till Björkfors och Valö. Shit pommfrit... va vackert det var där ! Tyvärr hade dom inte öppnat fiket än men nästa helg öppnar dom så då ska jag dra med familjen och åka dit.

Den 4 juni kommer Wahlströms dit... man kanske skulle åka dit då och svänga sina lurviga  . Får se om jag kan lura med dej Leffan...

I eftermiddag har jag haft djurspyssel. Städat Morris och Lizas burar, klippt klorna på hundarna och borstat tänderna på dom. Pyssalt med Zentas päls, han ahde en lite tovor. Sen hade vi busstund på gräsmattan, Zenta älskar när jag leker hundbus med honom, han blir alldeles busig och springer runt, drar in rumpan under sej och bara rusar runt. Man blir lycklig i hjärtat av såna stunder...

  


I går var vi på Kolmården, facket bjöd sina medlemmar på inträdet, baguett och en dricka. Dom bjöd oxå på bussresa men vi åkte egen bil. Jag är ju inte så förtjust i att åka buss...

  

Här står Leffan i smörgåskön och väntar...

  

En brunbjörn som låg i vattnet och lekte för sej själv, han hade en träbit som han hade jättekul med.

  

Bedårande små griskultingar... kunde stått och tittat på dom hela dan...

    

Dom var så busiga och bara skuttade omkring...

Sen kom vi till tigrana. Det blev inte så bra bild. Dom låg så långt borta men vackra är dom...

 

Så hamnade vi hos kusinerna...

  

Dom var inte så aktiva men så var det ganska kvavt väder så även dom blir väl slöa.

    

Vi var inte kvar så länge på kolmården, jag skulle som sagt börja jobba klockan fyra och hundarna var hemma men vi kände oss nöjda med besöket, både Leffan och jag.

Innan vi gick ut hälsade vi på kamelerna oxå.

    

Visst är dom häftiga ?


Imorron ska jag följa med Micke, genom frivården till ett Kolmårdens anstalt på ett studiebeök. Det ska bli spännande... kul att han ville ha med mej...


Nu ska jag kolla färdigt på Wallander filmen... tror inte jag hade sett den.


Herrå !






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards