Direktlänk till inlägg 29 maj 2010

Idag har vi varit i Skärblacka...

Av Annica Sterneling - 29 maj 2010 13:47

... en snabbis bara och kollade in loppisen. Var på jakt efter en vitlöksburk och jag hittade en. Hittade en rad med grisar oxå, en fin korg och en lien ankkruka. Allt detta för endast 55 riksdaler.

Har pratat men sväng med min kusin i Vetlanda, hon tipsade mej om en sida med massa BILLIGA smycken. Jag blev helt lyrisk ! Hittade massor som jag skulle kunna tänka mej och då blir det nog lite mer än 55 kronor är jag rädd för... hmmm, men man lever bara en gång och jag jobbar och tjänar mina egna pengar så jag skanog unna mej något av alla dessa smycken under eftermiddagen. Så kostade frakten INGENTING och varorna kommer hem på posten inom ett par dagar. Vilken service, va ?


Petra och Johnna kom igår eftermiddag...

    

Ett litet charmtroll är hon lilla Johnna. Vi gick för en stund till baksidan och när vi kom tillbaka hade fåglarna ätit upp allt vårat fika bröd. Snacka om att vi blev snopna...

Sen grillade vi på kvällen... och huset står kvar !!!

Gott var det, och efter maten packade vi upp oss i soffan med en rysare...

  

Två utslagna grabbar framför tv:n...

Kollade vikten på dom små i kullen idag igen och dom hade ökat ännu lite i vikt så det känns tryggt och bra.

   

Mamma Stina har varit uppe idag på morgonen och gosat med mej i sängen. Hon låg PÅ mej idag...   


Leffan åkte hem till Linköping en sväng idag för att kolla Nasse och Liza. Svennis som annars är väldigt mamma fixerad sitter bara och väntar på husse...

   

Här ligger han i backen och väntar...


Nu ska jag scrapbooka lite... Herrå ! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards