Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Annica Sterneling - 12 juli 2010 07:16

... inte för att klaga men det är solen jag pratar om   .

Vi var i Kimstad i går och på förmiddagen låg jag på en madrass i poolen, inte hela dan men kanske 1 ½ timma och jag tror att jag fick solsting. Inte bara nu som man kan säga utan på riktigt. Jag fick huvudvärk, illamående, svettades något kopiöst och ville bara somna. Så klockan halvåtta gick jag och la mej i går kväll. Idag känns det bättre.

Som sagt vi var hos Micke och Carina igår, ja eller rättare sagt från i lördags. Hade en mycket trevlig lördagskväll... vi badade, grillade, åt rabarberpaj och badade och badade. Jag ÄLSKAR att bada...

        

 Här är dom sm å som inte är så små längre. Väldigt sociala och trevliga puppisar som nu flyttar i veckan. Men jag hinner nog träffa dom en gång till för på tisdag ska dom in och veterinärbesiktigas så då skulle dom komma förbi med dom.

   

Carina och Iris solar lite så där på morgonkvisten, för någon sovmorgon blev det inte !!! med 6 klarvakna valpar.

   

Lisa letar matkulor mellan springorna...

  

Här är min favvo... min Buddha... han är så fin.

Ja, så igår när vi kom hem från dom blev inte mycket gjort men vad gör väl det... VI HAR JU SEMSTER I 4 VECKOR NU !!!

Idag ska jag åka till Tannefors och fixa mina naglar. Har aldrig gjort det, på riktit, någon gång. Ska bli spännande... men det tar visst lång tid, hoppas hon har det svalt bara annars avlider jag.


Jag var och köpte en sele till Morris, folk säger att jag är tokig, men se det skiter jag i  . Nu kan han oxå vara med utan att sitta under galler t ex när vi är på baksidan. Sen kanske jag inte tar honom på en promenad direkt men han kan vara med på ett annat vis nu. Kolla så fin han blev och han finner sej i det oxå...

     


Nu ska jag dricka morgonkaffe och kolla myheterna...  Ha en skön dag... HERRÅ ! 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards