Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Annica Sterneling - 26 juli 2010 20:31

I dag skulle vi äntligen åka till Kornettgården... men då var det väl stängt på måndagar !!!

Kosan styrde till Ulvåsa möbler, men satan i gatan så dyrt där är. Inget för en sketen vårdarlön där inte... men en trevligt utflykt fick vi. Hittade en äggbod och köpte ett par kartor kulor, var på ett megastort loppis och träffade min fd jobbarkompis Gunnar. Konstigt, man saknar inte kossan förrän båset är tomt... har träffat honom flera gånger  nu och känner varenda gång hur mycket jag saknar honom. 

S E N hamnade vi i Ljungsbro och på Cloettaboden. Har man semster så har man. Leif hade tjatat om en kopp kaffe sen vi var på Ulvåsa men det var stängt överallt, vi var ju iväg ganska tidigt idag. Men på Cloetta fick han sin kopp om så bara automatkaffe... Vi satte oss vid ett bord och jag skulle vända på påsen vi hade köpt så han kunde ta en chokladbit till kaffet.

Vad händer då tror ni ?

Jag spiller ut allt hans kaffe... han vägrade köpa en ny koppa, han drack kaffe hemma sen istället.


Har varit så orolig några dagar... Katta har haft ont i magen och varit inlagd på

  

Dom kom fram till att hon har njursten. Stackars människa, det gör ju fruktansvärt ont...

Här ligger dom på Hotel Hospitale... tur att hon fick ha me sej Lasse...

  

Tur i oturen är att lilla Skrutt mår prima...

  

Otroligt att man kan se sånt här med lite sladdar och en maskin va ?!

Idag fick dom åka hem. Hon har fått smärtstillande så får det vara som det är tills vidare. Här är sessan i egen hög person... hon är så fin min svägerska...

  

Dom har inrett Skrutts sovplats. Jag måste säga att, jag gillar deras stil. Asasnyggt med svart och spets... helt min smak...


Imorron kommer Arne och Stina och fikar, det ser jag fram emot...

Nu ska jag kolla på Lotta på Liseberg... tjohoooo, eller nej det tycker jag inte men Leffan gillar det så jag får väl vara socila och kolla med honom en stund...

Herrå  !  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards