Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Annica Sterneling - 20 juli 2010 20:55

... fast det ska man väl inte i vilket fall !

Meningen kommer från en film med Johan Falk, och den har fastnat i mitt huvud...

Idag har varit ännu en lugn och skön semesterdag, var på Ikano huset på fm. Handlat med kläder som jag absolut egentligen inte behövde men jag har handlat till lilla Skrutt oxå och det var ett måste . Kan handla hur mycket som helst, ska bli kul sen när man vet vad det blir. Hoppas på en flicka och det enbart för att det finns så himla mycket fina tjejkläder. Blir helt sjuk... och köpgalen !

Här har mamma Katta och Pappa Lasse napptest...   

...ett absolut måste inför nedkomsten.

Dom ser ut att bli perfekta.

Så har dom varit och lyssnat på Skrutts hjärtljud

  

och allt lät ok fick jag veta. Hej, hej Katta !



Den här hittade jag i AFTONBLADET igår, blev så fruktansvärt upprörd... Läs... 

32-årig man utgav sig för att vara funktionshindrad

Den 32-årige mannen spelade cp-skadad och lurade Försäkringskassan på miljonbelopp. På måndagen föll domen i Halmstads tingsrätt – tre års fängelse för grovt bedrägeri och grovt bidragsbrott.

Efter avtjänat straff ska han utvisas. Han ska också betala 4,7 miljoner kronor i skadestånd till Försäkringskassan, rapporterar lokala medier.


Det finns ju dom som verkligen behöver hjälp, pengar och stöd så finns det såna här idioter. Som bara förstör för andra. Vilken tur att det uppdagades.


Nu ska jag kolla på "Morden i Midsommer".... Herrå !



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards