Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Annica Sterneling - 19 juli 2010 20:42

Satt i solen idag en stund och hade hällt upp vatten i min lilla pool. Satt och njöt... kom på en sak som jag velat göra ett tag.

Jag vill pierca mej i näsan !

    

Så nu är det gjort... men aj fan va ont det gjorde !!!

Aldrig mer att jag piercar mej i näsan. Han som gjorde piercingen sa att personligen tyckte han att det det hade gjort ondast på honom att pierca näsan.

Jag betedde mej där, höll på att svimma så jag fick lägga mej två gånger. Men nu är det gjort... nästa gång blir det ögonbrynet och sen tungan och sen....

Satt och funderade på sen efteråt... varför man piercar sej ? Ja, dels tycker jag att det är snyggt men dels är det ju en slags bekräftelse man vill ha, synas...


Sen tog vi hundarna och åkte till Björkfors, till Valö för att njuta av den vackra naturen och en kaffe och en glass...

    

Kolla utsikten...

  

En vacker flicka med en fisk. Bakom ser ni skymten av dansbanan.

  

Jag säger det igen... kolla bakgrunden...ja, kolla Leffan oxå för den delen.

  

Här är det lilla fiket, dom hade massor att välja mellan... mackor, kakor, sallader, glass, kaffe o drick...

Allt är så gulligt och enkelt, man känner sej hemma.

    

Mmmm kaffe ocj glass och vem sitter i mattes knä ? Nä, men det var väl ovanligtt ? En liten Svennis...

På vägen tillbaka hem stannade vi till vid...

  

Jag är väldit förtjust i kyrkor och den här var väldigt fin... kolla själva...

    

Så klart att hundarna oxå ville titta hur det såg inne i kyrkan.

    

Det var dagens äventyr det... nu slötittar vi på Lotta på Liseberg,

pro(pensionärsprogram)sit !!! Men det funkar att blogga framför...


Imorron en ny dag... får se vad som händer då. Herrå !




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards