Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Annica Sterneling - 25 juli 2010 21:50

... att det   . Inte jag faktiskt, jag är ju lite knäpp, jag gillar när det regnar. Det enda negativa är att hundarna alltid är blöta. Precis när dom torkat ska man ut med dom en ny runda igen. Vi har ju i och för sej regnkläder till båda hundarna men huvudet och tassarna blir ju genomblöta i alla fall.


Vi har haft ett par dagar hemma, bakade bullar en dag, plockade i trädgården, klippte buskar och gräset en dag. Idag skulle vi åkt på loppisar men dom var utomhus så med tanke på vädret skippade vi det, tog en tur till ÖB och Blomsterlandet.


Skulle åkt till Aneby till Lasse och Katta men Katta ligger innlagd på Eksjö sjukhus. Det är inget med lilla Skrutt, det är något annat. Hoppas dom bara får rätsida på det snart... vi tar nog en tur till Eksjö och hälar på henne... om hon orkar vill säga...


  

Vi såg filmen "Avatar" här om kvällen, jag hade inga höga förväntningar om den filmen, men den var riktigt sevärd. Ja, kanske inte så verklighetstrogen men en fin film. Den skulle man sett på bio med 3D, det hade nog varit en riktig upplevelse.

Nu ska jag gå och krama kudden.... Herrå !



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards