Direktlänk till inlägg 14 juni 2007

Min lilla Svennis...

Av Annica Sterneling - 14 juni 2007 20:40

...han gör succe överallt. Han var ju hos tanddoktorn igår under hela dagen. Dom hade fått in akutfall som dom var tvugna att ta före lillgubben så vi fick inte hämta honom förrän klockan sex på kvällen. Alla säger "åhh gud så söt, han kan få stanna här". Han fick så mycket beröm för att han var så duktig, kan väl säga att jag blir ganska stolt över att han är min... Lite förstorade tonsiller hade han oxå men det fick vi penicillin för.

Jag jobbade igår kväll, Leffan berättade att han suttit vid ytterdörren och gråtit efter sin mamma, han var på väg att köra ut honom till mig vid halv tio, men då tog han honom och la sig i sängen då lugnade han ner sig.

Just nu ligger han  mellan mig och tangentbordet...han har inte varit långt borta från mig idag.

Zenta var hos örondoktorn, han hade lite svamp så vi fick Betnovat så får vi bukt på det (har jag visst redan berättat men ja ja...) . Han var oxå jätteduktig...han ska tillbaka på tandröntgen om två veckor. Han har en tand som är lite ful, det är en fick på den som det kommer var ur.

Ikväll har en fd arbetskamrat varit på en fika, Petra heter hon. Trevligt att träfas så där och prata bort en stund.

På dan idag har jag "lekt" med Carina och Micke, dom kom in på dan och hämtade mig, åkte en sväng för att kolla bikini till Carina. Hittade en jättesnygg på KappAhl. Köpte lite nya färgpatroner och 5 nya dynor till utegruppen på baksidan. Dom har kostat 119:- men nu fick man dom för 50:- styck. Snygga, i rött gick dom, jag blev helnöjd. När vi hämtat Leffan på US var vi och käka en "liten" kebeb på Baguetten, sen åkte vi hem till oss för Micke skulle visa mig hur man bytte färgpatroner på min skrivare, det var nämnligen första gången jag bytte dom. Men det var busenkelt så det klarar jag nog själv nästa gång. Vi drack en kopp kaffe och hembakade blåbärsmuffins som jag hade bakat på fm...sen var dom som vanligt tvugna att hasta hem...tiden går alltid fort när man har trevligt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards