Alla inlägg den 4 april 2007

Av Annica Sterneling - 4 april 2007 16:47

Ja, vart tar tiden vägen ? Det bara springer iväg. Var på Fritt Följs samträning i söndags där av bilderna, det är Linda som tagit dom på mina guldklimpar. Visst är dom snygga ? Fast det tycker man alltid om sina egna...Leffan putsar fönster idag och det var välbehövligt. Han är himla duktig på det men så har han ju fönsterputsning som yrke oxå. Jag har putsat fönster EN gång sen vi blev ihop och det gör jag aldrig mera om, för han putsade om dom...hmmm, snacka om finkänslig, va?Men det är ganska skönt att slippa putsa, man kan ägna sig åt gardiner och blommor istället, idag bloggar jag.Så om det är någon som behöver fönsterputs är det bara att höra av sig, pengarna ger ni till hans fru. Hon vet hur precis hur man gör av med dom.Ja, idag har Zenta och jag prövat spår för första gången. Det va skitkul, tyckte Zenta oxå. Han var så duktig lilla gubben. Fick så mycket beröm av Kicki, han var så stolt. Det får vi fortsätta me...det är roligt att ha saker som bara jag och Zenta gör. I eftermiddag har Ricco, en annan lagotto och hans matte som jag ärligt talat inte vet va hon heter Typiskt mig ! varit här. Jag kan absolut inte klippa lagotto något proffsigt men jag tycker att det är kul. Så jag har delat med mig av tips jag fått. Det var trevligt i alla fall.Nu ska jag ta en kopp kaffe på baksidan och njuta av mina nyputsade fönster.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards