Alla inlägg den 12 april 2007

Av Annica Sterneling - 12 april 2007 08:23

I går var vi på spår med ett gäng glada "tanter". La ett spår till Zenta och han var jätteduktig...i ett obevakat ögonblick gick Zenta sitt spår alldeles själv. Där jag hade gått ut gick han in och tvärtom...köttbullarna smakade säkert gott som vanligt, för dom var borta.Ja ja kul hade vi i alla fall och det var huvudsaken.Är lite låg idag...jag blev fälld av två hundar som lekte igår, det var som om någon slagit av mig benen. Kändes som om jag tog emot med ena framtanden, det gjorde jag givetvis inte men ont har jag i nacke, rygg, övrarmarna och överkäken. Måste sett heldumt ut när jag damp...lilla Svennis hade jag i koppel..tur att han inte hamnade under!SEN har jag skrapat TVÅ fälgar på bilen igår. För mig är det inte en jättegrej, det är bara en sak men visst är det tråkigt, vi har inte ens haft bilen i två veckor.Men Leffan...han säger att han inte bryr sig men jag kan läsa honom...han visar det på massa sätt, han är JÄTTEbesviken med alla stora bokstäver som finns. Han valde speciellt dom här fälgarna och jag vet att han var jättestolt över dom. Jag kan fatta honom men jag gjorde det inte med flit...Kommer nog bli några jobbiga dagar framåt...Idag ska jag åka till Micke och Carina vi ska hjälpas åt att klippa Drutten så jag ska hoppa, nej det blir inget hopp med min onda kropp utan kliva, i duchen och sen rasta vovvarna och ge mig iväg om jag nu vågar köra bilen. Ja ja det finns ju två fälgar till att köra på. Skulle inte förvåna mig om det händer för nu är jag jättenervös att det ska hända något mer och då spänner man sig och det blir bara fel.Ha en bra torsdag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards