Alla inlägg den 22 april 2007

Av Annica Sterneling - 22 april 2007 17:10

Idag har vi haft en ganska lugn och skön söndag. Micke och Leffan fixade frukost åt oss vid tiotiden, sen har jag suttit med ett kul spel och sen en film med Persbrant "Inga tårar" hette den men den var så där. Familjen Vandö har varit hundvakt åt lagotton Max i helgen, hans mamma och papppa har varit i Stockholm och firat hennes födelsedag. Dom kom hem idag så efter filmen körde vi Maximusen. Kanontrevliga var dom, bjöd in oss på kaffe men vi hade moffat popcorn till filmen så vi skulle ta den där fikan en annan dag. Iväg för att shoppa i lite affärer, dom har öppnat massa nya roliga affärer i Norrköping. Så ofta som vi går i affärer nu har jag nog aldrig gjort. Köpte bland annat rodendendendro buskar, ska byta ut två gamla rosor som har gjort sitt.

I dag ska vi få Mickes goda rotmos, han är helt suverän på att göra rotmos. Idag har vi flickor blivit bortskämda med både frukost och middag.                                           
                                                  
                Imorron är jag ledig och Leffan har tagit semester, vi har planer att packa in hundarna och en matsäckskorg och åka till Ullared...åka tidigt så man kan stanna ofta och komma fram tidigt. Det var Leffans ide...kul tycker jag att han vill åka dit.

Nu ska jag umgås och vara lite social. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards