Alla inlägg den 15 april 2007

Av Annica Sterneling - 15 april 2007 08:49

Det här är Svennis nya fru, hon heter Freja. Visst är hon söt ? Vilka valpar det kommer att bli va.

Ska iväg och jobba om ett tag...just nu känns det inte jättespännande men det går väl det oxå.

Igår pysslade vi i trädgården mest hela eftermiddagen och kvällen. Det var mysigt, kul att plocka fram "sommarsakerna" igen. Köpte några panseer och några ja va hette dom nu igen...blommor man har bland stenpartier i alla fall. Kul me lite färg iträdgården.

Senare på kvällen grillade vi lite karre och hade klyftpotatis till det och vi satt ute och åt fast klockan var närmare åtta. Sancka om försommar.

LHC blev inte svenska mästare...TJOHOO !!

Nu var det många som blev arga på mig...jag är inte ett dugg intresserad av hockeyn...det har bara varit så himla mycket stohej runt hockeyn...men det måste ju vara så att bäsat laget vann...eller??

Ska iväg på planeringsdagar måndag-tisdag med jobbet, ska till någon kursgård utanför stan som jag inte kommer ihåg vad den heter. Ska bli kul att komma iväg lite från vardagen men jobbigt att inte vara med vovvarna. Jag kommer att längta ihjäl mig...lite efter Leffan oxå...hi hi...honom får jag inte glömma.

Nu väntar duschen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards