Alla inlägg den 6 april 2007

Av Annica Sterneling - 6 april 2007 16:02

Här är en bild på Lotta, min väninna från Eksjö och hennes tax Knut, Emelie var oxå med, det är Lottas dotter men jag fick ingen bra bild på henne den här gången. Dom var på genomresa och stannade till på en fika i söndags.Idag har vi varit på långfredagspromenad i skogen men det var inte så skönt som man kunde tro när man tittar ut, fullt solsken men iskalla vindar. Men jag la ett spår till Zenta och det gick bra idag oxå, först står han och tittar på mig som: jaha va ska vi göra nu då? börjar lukta lite, kissar en skvätt och sen på spåret. Nosen i backen hela tiden, en lite avstickare men sen på spåret igen sen i MÅL !! Jag blir så stolt...Jag jobbar idag, vi ska iväg till nassarna nu sen ska vi hem till mig för att äta tacos och kolla på en fars på tv:n ikväll. INTE kolla på hockeyn sosm alla tjatar om. Vill Leffan se det får han titta på tv:n i sovrummet. Hård men rättvis...vill han ha oss hemma och jag ska laga mat får det bli den fördelningen.Imorron kommer pappa Uno på lite mat och sen ska vi till KIMSTAD... Tjohoo !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards