Alla inlägg den 8 april 2007

Av Annica Sterneling - 8 april 2007 17:12

Här är min favorit DRUTTEN, en av Micke och Carinas vovvar men Drutten är jag ganska mycket förälskad i.Kommer hem efter en kanontrevlig påskafton i Kimstad...det är alltid trevligt med dom men ja igår var det x-tra trevligt. Vi grillade och åt bakad potatis...mmmmmmmmmmm de va så gött! Vi struntade i påskmaten i år, det är ju ungefär det samma som julmat. Sen badade vi tunna, vi hade väl lite väl bråttom i för det var lite kallt i början men sen blev det bättre. Förlåt Micke för armen men du måste sagt något dumt eftersom jag behövde uppfostra dej...hmm.Idag fick vi frukost på sängen, snacka om att vi är bortskämda och efter lite slöande och tv tittande i soffan blev det frulle nr 2 och det var påskfrukost som heter duga, sen tog vi kaffet på baksidan i solen. Visst det var lite kalla vindar men i solen är det skönt.På dan i går var pappa Uno här på lite lunch, jag hade gjort en stek och sås & potatis. Han tyckte det var så gott sa han och jag fattar att det blir annat med nylagad mat eftersom han tar mat från servicehuset annars. Nu ska jag jobba lite...ganska betungande faktiskt...A och jag ska ta en kopp kaffe...Tjao amigo.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards