Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Annica Sterneling - 11 augusti 2009 11:08

I gårdagens Corren stog det om en svampplockare som hade varit ute någonstans i Linköpings skogarna för att just plocka svamp. På en stig helt öppet, hade denne svampplockare hittat fyra vuxna katter, dödade och slängda mitt där på stigen. Hur kan människan vara så grym ???????????

Jag blir så jävla upprörd, en annan får dåligt samvete om man råka skällla och höja rösten mot mina djur. Dom stackars kissarna kunde väl i alla fall fått sluta åtminstode i en soptunna eller liknande, inte mitt på en stig i skogen.

FY FAN, för såna människor !


Jag är ledig idag och har en underbar ledig dag. Hundarna och jag tog en skön skogspromenad, blöt och myggig i och för sej men skön i alla fall. Vi hanmade mitt i midjehög blöt sly. lilla Svennis fick skutta som ett litet rådjur så jag fick bära honom en bit. Vi var alldeles dyngsura alla tre.

Nu sitter jag i soffan och kollar på mitt töntiga favoritprogram "Våra bästa år", alla djuren ligger runt mej och på bordet står en rykande god kopp kaffe. Kan det bli bättre ?

Nu är mitt program slut och jag ska göra lite fotbad och manikyr... ha en bra tisdag, allihop !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards