Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Annica Sterneling - 22 augusti 2009 07:43

Har varit inne på Tessans blogg och "tassat" och nallat lite bilder. Alice var ju här och klippte sej

och Tessan stog bakom häcken och smög med kameran.

När vi klippt färdigt om Anita med sin andra vovve , som jag för tillfället fått hjärnsläpp och glömt bort vad hon heter. Vi fikade lite och Tessan kom in med sina pälsbollar.

Svennis fick för sej att han ägde den andra hunden utan namn... va, trött jag blir på mej själv...

Han satt och vaktade på henne och när dom andra närmade sej morrade han.

Sen en bild på min panter på sin tron...


I går kväll var Lasse och Yvonne här och vi hade det så trevligt. Jag är så glad att vi börjat umgås igen. Det blev många trevliga samtal och skratt. En helt UNDERBAR kväll som tog alldeles för fort slut. Men vi för göra om det och vi har planerat att vi bland annat ska gå och bowla någon kväll. Jag har aldrig bowlat men alla säger att det är jätteskoj. Sen pratade vi om att åka en båtresa ihop. Jag tror att vi skulle ha jätteroligt på en sån resa.

Lite foton från gårdagen kommer nästa gång...


Den här bilden hittade jag på min kusin Carolas facebook.... den är underbar tycker jag...

 


Ikväll ska vi till Kimstad, till Micke och Carina på KRÄFTSKIVA !!! Kan vi klä oss som dom på bilden ?

Men det ska bli nice ikväll oxå... har blivit lovad att vi ska bada tunna. Det ser jag fram emot, har lite ont i mina leder och händer så ett hett bad passar mej utmärkt.

Och det är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅSÅ länge sen vi umgicks med paret Vandö så det ska bli kanoners...


Oj, oj, oj det känns att det var lite party igår... är lite seg i knoppen... men en dusch och lite färg på ögonfransarna är man fit for fight igen.


Ha entrevlig lördagkväll allihopa !!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards