Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Annica Sterneling - 26 augusti 2009 11:01

... demonerna snurrar runt mej och ger mej väldigt dåligt med energi. Men man måste väl aha dom dagarna oxå.

 Igår var en mycket bättre dag... jag hade en semesterdag. Har några dagara kvar eftersom vi bara hade tre veckors semester i sommar. Så jag unnade mej en semesterdag så där bara mitt i och helt appropå.

Det hade nog hundarna nog heller inget emot...

Måste bara först visa mina vackra blommor, jag köpte dom när Lasse och Yvonne skulle komma på middag, lät dom stå ute tills det var dags att duka middagsbordet. Helt fantastiska "billiga" rosor som blev så underbara.


Här är gårdagens väntan på att börja med varsitt spår...

Stackars Svennis blev troligtvis stucken på näsan av en pissmyra under spårningen så han kom av sej så jag fick visa slutstationen åt stackarn. Kunde inte annat än att skratta åt honom när han körde runt skallen i riset och fnös som en galning. Men jag kollade genom honom oxå så det inte var någor annat som skadat honom så klart.

Som vanligt.... var Zenta tvungen att svalka sej i en lerpöl i skogen så det blev en tur till Lagunen för ett renande dopp.

Och det gjorde ju absolut ingenting, vädret var underbart och vattnet glittrade så det var så fint där vid vattnet.

Svennis är ju lite mer försiktigare med vatten men han var allt i en bra bit  ialla fall till slut, men lillgubb kan ju inte simma så han håller sej på kanten.

Kolla så härligt !

En lycklig Svennis, här letar han efter en speciell pinne som han lagt någonstans. Och han hittade den till slut.

Har du fler köttbullar morsan ?

Med solen i ögonen... la, la, la, la...


När vi kom hem efter skogspromenaden och en handlingstripp på Coop kom Micke och Carina på oväntat besök och dom fick inte Gevalia men lite Zoega i min perkulator.



Så till sist en bild på min granne... för en gång skull fångade jag henne utan grimaser. Hon skrattar så hjärtligt och det fattar man ju när hon tittar på mej...


jaha ... ska väl tvätta, bädda... det vanliga eller jag kanske ska sätta på ett band med Friskis & Svettis och skutta runt till lite... hmmm, ja det lät som en bra ide. Så känner ni marken gunga är det bara jag som gympar....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards