Direktlänk till inlägg 2 juli 2010

Huj vilken dag det blev...

Av Annica Sterneling - 2 juli 2010 21:15

Hade en återbesökstid till Karin, veterinären idag... usch vad det blev kämpigt. Zenta sövde hon och tog bort hela skorpan som var där, så nu har han ett stort öppet köttigt sår. Ser för jävligt ut !

Han fick penicillin och kortison, vi ska tvätta flera gånger om dagen med alsollösning och natruimklorid. Min lilla gubbe ! Jag skulle göra vad som helst för honom, kunde jag skulle jag ta såret åt honom...

Han är fortfarande väldigt omtöcknad efter narkosen men han har i alla fall ätit ikväll.


  

Håll alla tummarni kan för mitt lilla hjärtebarn så han snart blir frisk igen.


I ondsdags var vi ute och åt med Lasse och Yvonne.

  

Det var meningen att vi skulle äta  grekiskt, sen bestämde vi spanskt men det slutade med att vi satt kvar på torget, uteserveringen på Mörners. Det var egentligen meningen att vi bara skulle ta en öl där och sen gå vidare. Men som sagt, blev vi kvar. Vi såg andra få in sin mat och det så så himla gott ut. Vi åt vitlöksbröd till förrätt och sen plankstek och mmmmmmm så gott det va...

Första paret Sterneling...

  

Vi hade så trevligt...

   

oxå andra paret Sterneling... 

   Det måste vi göra om som vi sa när vi skildes åt. Vi har pratat om att gå och bowla, jag har ju aldrig gjort det... bowlat alltså, alla säger att det är så himla skoj. Så det må vi pröve...


Hittade en underbar bild på nätet som jag så gärna vill dela med mej av... vare sej ni vill eller inte...

  

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!! Han är ju såååååååååååååååååå

söööööööööööööt !!! Mmmmmmmmmmmm...


Vi har fått så himla fina ord av Kicki på hennes blogg, Leffan och jag. Det värmde ända in i själen, långt in i hjäratat. Så fina ord... helt spontant...

Ni kan läsa själva på Kickis blogg http://kickifohlin.blogg.se/. Det står mycket tänkvärda ord på hennes blogg, inte bara fina ord om oss...  


Nu ska jag kolla färdigt på "Så som i himelen", den filmen kan man se hur många gånger som helst. Den är helt underbar.

Herrå !



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards