Direktlänk till inlägg 5 juli 2010

Varning för ötäck bild....

Av Annica Sterneling - 5 juli 2010 20:22

Min lilla Zentaplutt har ju ett fult otäckt sår på halsen men... det börjar bli fint ! Visst vi har lite jobb kvar för att det ska bli helt bra men vi är på god bättringsväg i alla fall.

Här är en bild från eftermiddagen när vi kom hem från Karin och hon hade grejat med hans sår...

  

Ser ut som en varg slitet av en bit från hans hals.

Visst är det äckligt ?


Jag är sugen på

i långa rader. Men klockan är för mycket för att jag ska hitta några ikväll. Ska försöka komma iväg i år och plocka jordgubbar, har sagt det i flera år men I ÅR SKA jag plocka egna gubbar. Tänk det året jag hade sommarjobb som jorgubbsplockare ! Snack om toppenjobb...


Ikväll har Micke ocg Carina varit här och hämtat vårat plommonträd. Vi satte ju det innan Nasse kom in i våra liv... han använder trädet som en leksak att komma på andra sidan staketet. Nu har vi ju chans att smaka av plommona så småningom... hoppas jag...


Åhhhhh, va jag längtar till semester ! Räknar nästan timmarna nu, har bara 3 arbetspass kvar. Det ska bli så skönt och behövligt att få semester i år, oxå har vi 4 veckor, vi brukar bara ha tre veckor, men inte i år.


Jo... jag har fått en sak att fundera på, vet inte om jag ska kalla det ett dilemma men ett livsavörande beslut kan man nog kalla det. Jag ska berätta mer när jag tagit beslutet.


Har läst så många historier om idioter som lämnar sina hundar i bilen nu när det är så varmt. Det blir ju minst dubbelt så varmt i bilen som det står på termometern.

Jag fattar inte att inte folk fattar det !

Undra om dom själva skulle kunna tänka sej att sitta där i den kokheta bilen ?



Det var alles för idag. Var rädda om varnadra. Herrå !

 
 
Ingen bild

kusin

7 juli 2010 00:28

Det var ett otäckt sår,men ser att det håller på att läka å dra ihop sig,men det tar nog ett litet tag,lille Zentisen,men han har ju den bästa Matte å Husse som pysslar om honom oxå

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards