Direktlänk till inlägg 15 juli 2010

Det är så underbart att ha semester... trala la la la la laaaaa....

Av Annica Sterneling - 15 juli 2010 19:13

Jag njuter varenda dag av att ha semester, det är så skönt. Vi gör bara det känner för idag och ser vad som händer imorron. Så skönt. En del tycker att smester är att åka runt från dag 1 till sista semesterdagen, tur att man får vara olika och göra det som känns bäst just för oss.


I går kom Evelina, hon är så himla go... hon och jag gjorde lite gudmor-tjej-grejer. Vi var bland annat och shoppade lite till Eve, så jäkla kul, kunde shoppat hur mycke som helst till henne. Här är "outfitten"...

    

Kjolen ser ut som en kjol framifrån och som kortnyxor bakifrån. Jättetuffa som min mamma skulle ha sagt... och som min kusin Anna-Carin säger idag (nu blir hon sur om hon läser det här... hi,hi...)

Armband i svart och neonrosa, hårspänne i rosa och svart hittade hon oxå.

Hon är så himla fin och go min Evelina...  


Idag packade vi kycklingsallad i kylväskan och badkläder och hundar och for till Vadstena för en utflykt.

Började med en promenad längst Vättern...

Husse och Zenta på språng, dom trodde dom kunde komma undan fotografen med det gick inte.

         

Evelina och Svennis gick i sin egna värld och filosoferade.

Det är vackert längst Vättern med båtar och folk som badar.

Eve, jag och hundarna tog en rundtur med turisttåget, Leffan hade ingen lust att följa med så han stannade, tog en dricka tills vi kom tillbaka.

  

Svennis satt som en liten tant och kollade på allt och alla som vi åkte förbi, Zenta låg snällt på golvet och tittade även han.

  

      

Innan vi åkte hem var det dags för att BADA, åkte till Vätterviksbadet. Där fanns resten av Evelias familj...  

Sebbe badade så han skakade och var alldeles blå runt munnen...

  

Karinas grabb, Jerry.

  

Min prinsessa...

  

Svennis håller sej framme när det bjuds på macka...

  

... ja Zenta oxå, givetvis.


Ja det blir inte så mycket skrivet idag, mest bilder men jag är trött och dessutom ska vi kolla näst sista filmen i Johan Falks filmerna. Hoppas, hoppas nu att "min" favoskådespelare "Frank Vagner" är mer än i förra filmen, där var han bara med i en enda scen. Fatta vilken besvikelse !


Ha det så bra alla där ute. Herrå !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards