Direktlänk till inlägg 23 april 2007

Hej hej !

Av Annica Sterneling - 23 april 2007 23:02

Skulle satt in några kort från dagens äventyr men jag har fått hjärnsläpp...kommer inte ihåg hur jag ska  föra över fotona från kameran till det program som jag vill använda för att få en bra storlek. Jag blir så trött på mig själv ! Som tur är kommer min räddare i nöden imorron eftermiddag, det är Micke det och hjälper mig. Ska skriva upp en här gången i min databibel hur man gör så kommer jag aldrig mer att behöva fråga om det. Tur att Mikael har så stort tålamod...hade det varit trärtom hade han inte haft det lätt...

Vi kom iväg idag till Ullared. tog lite sovmorron...ack nej...klockan sex stog jag i duschen, bara för at jag var för trött att duscha igårkväll, det ångrade jag då vill jag lova. Men jag sov ganska snart igen, jag älskar att sova i bilen. Vi hade med äggmackor och kaffe som vi åt på vägen eller rättare sagt vid vägkanten !! Gud så gott det är att fika så där, fast att det duggregnade hela tiden men det var ju en fördel eftersom hundarna var med. Vi hade fått lämna dom hos Carina om det hade varit varmare. Efter frukosten gick jag och vovvarna på en  skogsrunda.

Väl i Ullared flög timmarna förbi, tyckte bara att vi varit inne en timma men det var TRE timmar. Leffan tycker väl inte att det är skitkul att gå bland trosor, tröjor, bh:ar och tanatsaker så han gick ut med hundarna medans jag irrade runt där högröd och svettig, slet och drog med alla andra tjärringar. Fast det var inte jättemycket folk men tillräckligt för att reta sig på folk som bara står mitt i vägen och kör på benen på en...tills man gör samma sak...

På hemvägen stannade vi flera gånger. Svennis var heltokig på ett ställe, vi körde så vi kom innanför viltstängslet, det var något promenadområde med små stigar. Han satte igång och jaga bilar innanför stängslet. Han skällde inte utan sprang bara som en galning, kunde inte bestämma sig för vilken bil eller lasbil han skulle jaga eller åt vilket håll. Öronen fladdrade och svansen vippade och dom små benen sprang så fort dom kunde.

Nu sover dom alla tre och SNARKAR i kapp, husse är nog värst men Zenta är inte dålig han heller.  

Känner mig helnöjd med den här dagen, hittat mycket bra, och onödiga saker, framför allt till Leffan. Det är kul.

Nu ska jag oxå sova...gonatt världen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards