Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Annica Sterneling - 5 oktober 2008 11:22

Nu har jag bytt tillbaka till min gamla blogg, får se om det funkar den här gången. Inte för att bara gnälla men på den andra bloggen kunde man bara lägga in en bild per bloggtillfälle och sen har inte det funkat att lägga in kommentarer på hur länge som helst. Nu kör vi på denna ett tag igen.

I går var vi på Lena PH och Orup... fy fan vilket drag det var. Har inte haft så kul på länge om jag ska vara ärlig. Dom bjöd rejält på sej själva, Orup har jag tyckt varit lite dryg och kaxig men oj va han showade. Efteråt signerade dom sin nya singelmo foajen och Leffan och jag stog som fjärde personer att få våra autografer. Ja gud så kul vi hade...

I dag är det trädgården som står på schemat men jag ska säga att jag har inte så stor lust för det blåser och är grått och tråkigt. Hundarna skulle behöva få sej en omgång med saxen oxå. Får se vad lusten gör med mej idag... det finns ju en dag imorron oxå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards