Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2008 14:28

... GOD DAG PÅ ER !

I kväll kommer , Per, Pelle, Björn, Micke och Carina hit på lite... "samkväm" kan man kanske kalla det. Vi ska äta lite och bara umgås, det ska bli trevligt. Grabbarna har vi inte träffat på hur länge som helst.

I går hade Kjell våra hundar, han var daghusse. Både Leffan och jag jobbade heldag så Kjell var snäll och förbarmade sej. Jag har fler "dagis" att uttnyttja, det känns så himla tryggt och veta att man har vänner som ställer upp när det krisar. Svennis hade i alla fall fått agera prinsessa när hussse kom och hämta dom. Han kom med filt och krona på sej... han älskar barn så dom kan ju hålla på att greja med honom. Zenta är lite mer avvaktande mot dessa små konstiga varelser men å andra sidan har han vett att gå undan när han inte vill vara med. Båda hundarna var dötrötta efter dagen med Kjell och barnen, Svennis satt upp och somnade.

Nu ska jag "pussla" marängtårta, men sen ska ju ändå gå sönder sen, så huvudsaken är att den smakar ok. OCH det får vi hoppas att den gör...

Glöm inte att titta på Magnus Carlssson ikväll på tv:n, han är jury medlem i "Sveriges bästa dansband", tror jag att det heter. By by !


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards