Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Annica Sterneling - 21 oktober 2008 14:49

Har haft ännu en skitnatt. Kom inte i säng förrän klockan var över två, natten innan somnade jag fyra. Men sån är jag ibland...

Planerna för dagen var och blev, ut med Elin och Maja i skogen. När jag vaknade hällde regnet ner så jag tänkte att nu vill kanske Elin inte ut i skogen... men hon bangade inte. Vi promenerade, hade lite kontaktövningar, la köttbulle spår, busade, jag la ett spår till Zenta som han gick efter en timma och klarade det galant. Jag blev så himla stolt !! Vi fikade och pratade och opps... 2 ½ timma bara rasslade förbi. Mycket trevligt. Tre mycket trötta vovvar ramlade in i bilen och vi for hem. Skulle haft med mej kameran för att ha några bilder från dagen men den hade jag glömt... i bilen upptäckte jag när vi åkte hem.


Min gulliga lilla man, han passar i kanindräkt...

Han kommer hem nu från jobbet så nu ska vi ta en kopp kaffe ihop och en bulle blir det nog oxå.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards