Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Annica Sterneling - 19 oktober 2008 19:38

...varit på Fritt Följ på samträning. Elin och Maja var oxå med, hon pratar om att bli medlem och Mats oxå. Det blir skoj, ännu en anledning att umgås. Efter samträningen hängde vi med hem till dom på en fika.

  Åhh vilken trevlig kväll det blev igår. Som "värdinna" kändes det hellyckat. När man parar ihop "olika" människor kan stämningen blir hur som helst men själv hade jag en kanontrevlig afton. Och det som serverades till livs verkade vara till belåtenhet och både räckte och blev över. Bättre kunde det absolut inte varit.

Med tanke på att jag läste på Tessans blogg om vita hundar, tänkte jag att jag sätter in ett på min snygging efter en av skogspromenaderna. Sen vill   ingen annan heller ha vita hundar... ha ha ha... nu blir väl jag oxå nerskriven Club !! Men jag tycker som så, att alla har ju rätt att tycka vad man vill och det jag skriver på min blogg är mina åsikter. Passar inte dom, kan man strunta i att läsa min blogg. Ord och inga visor... men jag hoppas att min blogg läses lite med glimten i ögat   ...

I kväll har min bästa vännina talat om för mej att imorron är dom ute och far så HON hör av sej när dom kommer hem... ja, ja, låt inte mej störa... hoppas ni får en trevlig dag och ni får köra försiktigt. Själv får jag väl sitta och vänta på att dom kommit hemCrying 2 och hör av sej... nej, jag hittar nog på något annat och fördriver dagen med.
På tisdag förmiddag ska Elin, jag och hundarna på utflykt, eventuellt kanske vi kan få med lite andra hundar och ägare oxå. Det ser jag fram emot. Nu blir det en dusch, en kopp the och soffläge... ja, just det... vi såg Mamma Mia idag, började se den en annan dag med tyckte inte alls den var något att ha men idag gav jag den en ny chans. Jag rös, tjöt och skrattade. Synd att man inte såg den på bio, säger jag nu.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards